VIP szolgáltatásaink
Minden lehetséges
S.O.S. kiszállítás
Amennyiben különleges esemény miatt hirtelen igénye keletkezik, hogy néhány órán belül hozzájusson a Casada termékekhez, minden elképzelhető logisztikai lehetőséget mérlegelünk, hogy ezirányú kérését kielégíthessük. Legyen az tömegközlekedési, taxi- vagy akár közösségi személyszállítás…
Hétvégi áruátvétel a központi raktárunkban
Ne habozzon, ha hétvégén érne rá átvenni a Casada termékeket, időpont egyeztetés után munkatársaink készséggel állnak akár hétvégeken is az Ön rendelkezésére!
Meglepetés kiszállítás
Amennyiben a termékünket családi vagy céges ünnepnapra kívánja átadni az Ünnepeltnek, jelezze ezt Ügyfélszolgálatunknak és mi minden lehetségeset megteszünk, hogy az Ön által választott időpontban érkezzen meg a termékünk.
Időpont egyeztetés érdekében keresse Központi Ügyfélszolgálatunkat (+36 20 260 8950)!
Átszállítás költözés esetén
Amikor költözés miatt a technikai segítségünkre van szüksége, az egyik helyszínen szétszereljük, átszállítás után pedig a másik helyszínen beüzemeljük a Casada masszázsfoteleket.
A részletekért keresse Központi Ügyfélszolgálatunkat (+36 20 260 8950)!
Karbantartás
Igény esetén – garanciaidőn belül és azon kívül is – helyszíni karbantartást vállalunk a Casada termékekre, melynek során ellenőrizzük azok működőképességét, funkcióit, a mechanikus részeket megtisztítjuk, kenőanyagokkal karban tartjuk ill. a burkolati szöveteket és bőrfelületeket takarítás után speciális bőrápolóval kezeljük.
A részletekért keresse Központi Ügyfélszolgálatunkat (+36 20 260 8950)!
Casada termékek ingyen
Ajánlja termékeinket családtagjainak, barátainak, munkatársainak és ismerőseinek és mi ingyen termékkel ajándékozzuk meg Önt, ha ők az ügyfeleinkké válnak.
A részletekért keresse Központi Ügyfélszolgálatunkat vagy Szaktanácsadóinkat.
Casada termékek beszámítása
Korábban vásárolt Casada termékét annak életkora és állaga, valamint az újonnan vásárolni kívánt Casada termék függvényében a vételárba beszámítjuk.
A részletekért keresse Központi Ügyfélszolgálatunkat (+36 20 260 8950)!
Casada termékek barter finanszírozása
Kínálja fel nekünk termékét és szolgáltatását, így amennyiben azt hasznosítani tudjuk, szívesen beszámítjuk annak ellenértékét a Casada termékek vételárába.
A részletekért keresse Központi Ügyfélszolgálatunkat (+36 20 260 8950)!
Szaktanácsadás az Ön otthonában és munkahelyén
Ha nem szeretne sorban állni és másokkal egyidőben tesztelni a Casada termékeket, szívesen tartunk Önnek és a családjának, munkatársainak helyszíni szaktanácsadást, ahol vásárlási kötelezettség nélkül próbálhatja ki a termékeinket.
A részletekért keresse Központi Ügyfélszolgálatunkat (+36 20 260 8950)!