garanciafej3

2 év EU-s, helyszíni garanciát vállalunk minden termékünkre. Outlet és használt termékek esetén a garancia 6 hónap.
Jade köves  termékekre extra 5 év garanciát vállalunk.

Az általunk forgalmazott készülékek maradéktalanul megfelelnek a törvényben meghatározott fogyasztóvédelmi előírásoknak, meghibásodás esetén szervizünk áll a rendelkezésre!

Minden termékhez jótállási jegyet adunk, mely tartalmazza a fontos tudnivalókat a garanciával kapcsolatos részletes információkat.

A garancialevél az alábbi link segítségével tekínthető meg:
GARANCIALEVÉL

Meghibásodás esetén elsősorban központunkat kell keresni és a hibát bejelenteni. (Telefon: 72/551-781; Email: office@casada.hu)

A meghibásodott terméket Ön is beviheti a legközelebbi Casada shopba, vagy postázhatja kõzponti címünkre ( Casada Hungary Kft. 7622 Pécs, Siklósi út 22). Természetesen a masszázsfoteleket – méretük miatt – minden esetben munkatársunk szállítja el javításra.

A garancia ideje alatt felmerülő szállítási költséget természetesen visszatérítjūk, garancia lejárta után önköltséges.

Kérjük, hogy a jótállási szelvényt és a pénztári blokkot/számlát őrizze meg! A jótállási szelvényt szükség esetén, az elvesztés bejelentését követően pótoljuk.

 

< MINDEN, NÁLUNK VÁSÁROLT TERMÉKHEZ JÁR

 

< ÁFA-s számla
< Hivatalos, magyar, kitöltött, lebélyegzett garancialevél
< Casada szervízháttér
< Magyar nyelvű használati útmutató
< Termékhasználati szaktanácsadás bármelyik üzletünkben
< 6 hónaptól-5 év garancia