
Német anyacégünk megbízásából reprezentatív felmérést végeztünk az ügyfeleink között.
Megkérdeztük őket, miért a Casada termékeket, a Casada masszázsfoteleket választották?
Összegyűjtöttük Önöknek a részben megdöbbentő válaszokat:
Ügyfeleinknek nagyfokú biztonságot nyújt az, hogy a Pólus Center márkaboltjába immár 26 éve, bármikor, időpont egyeztetés nélkül bemehetnek, akár többször is kipróbálni a termékeket, vásárlás után pedig szinte az év minden napján rendelkezésükre állunk, ha kérdésük, esetleg panaszuk lenne.
A legtöbb Casada ügyfél attól érzi biztonságban magát, hogy nem csak a magyar szervizre van utalva, hanem az anyacégen keresztül a legkisebb alkatrész is beszerezhető. Így szinte nem létezik olyan meghibásodás, amit ne tudnánk kijavítani.
A legmeglepőbb, de teljesen érthető nyilatkozatok azok voltak, hogy a tipikus Casada ügyfél nem hiszi el az olyan cégek „kedvezményeit”, féláras akcióit, akik nem jelenítik meg az áraikat a weboldalukon. Úgy gondolják, hogy transzparens árak nélkül minden kedvezmény csak manipuláció, megtévesztés. Nem szeretnék, hogy óriási kedvezménnyel vásároljanak drágábban máshol, amikor egyedi kedvezményekkel nálunk akár kedvezőbben is hozzájuthatnak a termékekhez.
Több ügyfelünk nyilatkozta, hogy még mindig jól cseng a német márkanév – ellentétben a magyar piacon található kreált márkanevekkel, amiknek nem ismerik a hátterét.
A legmegdöbbentőbb válaszok talán azok voltak, amik arra utalnak, hogy ügyfeleink egyértelműen inkább többet fizetnek a termékért, mert igényük van a hivatalos számlára, nem akarnak számla nélkül vásárolni, ahogy néhány cég kínálja a masszázsfoteleket. A többség ma már nem akar „susmákoló” cégtől vásárolni…
Szinte minden ügyfelünktől elhangzott, hogy a vásárlási döntésüket nagyban befolyásolta a hiteles, tukmálás nélküli, magas színvonalú szaktanácsadás, amit a Pólus Centerben kaptak a munkatársainktól.
Ön mi alapján dönt, ha masszázsfotelt vásárol?
Kizárt, hogy csak az ár és a kedvezmények érdeklik…