CASADA SZERVIZ SZOLGÁLTATÁSOK

„Mit ér a hangzatos, sok éves garancia, ha pl. egy webshop nem
rendelkezik alkatrészekkel a javításhoz…?”.

A nagy értékű masszázsfotelek szerviz hátterének
megteremtését már a vásárlás előtt el kell kezdeni…


A modern ügyfél 5 legfontosabb mérlegelése vásárlás előtt:

1.
Mennyi ideje létezik a forgalmazó cég Magyarországon, váltogatják-e a cégeiket a tulajdonosok?

2.
Mennyi telephellyel rendelkezik a forgalmazó, ahol állandóan elérhető ügyfélszolgálat van?

3.
Saját, szerződéses vagy csak névleges szervizzel rendelkezik a forgalmazó?

4.
Mit takar pontosan a garanciavállalás, mit tartalmaznak az online shopok kisbetűs részei?

5.
A légzsákok száma fontosabb vagy a szerviz szolgáltatások biztonsága és a garanciavállalás minősége?

A Casada Hungary Kft. széleskörű szervizelési és javítási munkálatokkal áll ügyfelei rendelkezésére, melyeket jól képzett szerviz specialistáink a lehető legrövidebb idő alatt végeznek el.

Korábban az volt a legfontosabb szempont , hogy a több száz masszázsfotel típus közül megtaláljuk a megfelelőt – Ma az a legfontosabb, hogy megbízható forgalmazó partnert találjunk…

MERT EGY MASSZÁZSFOTEL ÜZEMBIZTONSÁGÁT
ÉVEKEN KERESZTÜL GARANTÁLNI KELL!


A CASADA HÁROMSZINTŰ SZERVIZ SZOLGÁLTATÁSSAL ÁLL ÜGYFELEI RENDELKEZÉSÉRE:

1.
Belső céges szakszerviz a cég központjában, Pécsett.

2.
Szerződéses külső Casada partner szerviz

3.
Casada International anyavállalati szerviz háttér


CASADA SZERVIZ MENETREND:

1.
Hibabejelentés online vagy telefonon

2.
24 órán belül szerviz folyamat megkezdése

3.
Helyszíni szervizelés az ügyfélnél

4.
Ingyenes futárszolgálat

5.
Cserekészülék biztosítása

6.
Garanciaidő lejárta után is szerviztámogatás


„Központi irodánk hetente több
megkeresést kap, hogy segítsen
megjavítani az ügyfél masszázsfoteljét,
mert nem találják a forgalmazót,
nincsen megfelelő alkatrész…”


KÖZPONTI HIBABEJELENTŐ


„Masszázsfotelt webshopból – vagy német
márkaboltból webshop áron?”