Hol tudok a termékekről informálódni?
Termékeinkről bővebben információ érdekében országosan a Casada Shopokban, Casada Expresszeken, kiállításokon szakképzett munkatársaink állnak rendelkezésükre. Az Önhöz legközelebbi lehetőséget keresse a www.casada.hu weboldalon, valamint központi irodánál a 72/551-781.számon.
Műszaki adatokat hol találok?
A www.casada.hu weboldalon az adott termékre kattintva műszaki adatok is megtalálhatóak, valamint a legtöbb termékünkhöz ugyanitt csatolva van prospektus is.
Termékek alkalmazási /felhasználási területeikről honnan informálódhatok?
A www.casada.hu weboldalon az adott termékre kattintva, felhasználási területeikről is lehet bővebben tájékozódni.
Van lehetőség kipróbálni a termékeket vásárlás előtt?
Természetesen van lehetőség a termékek kipróbálására, egyrészt a Casada Shopokban, másrészt Casada Expresszeken, illetve kiállításokon, ahol szaktanácsadóink tudásuk legjavával segítik a tesztelést.
Termékek tartozékai?
Egyes termékekhez cserélhető masszázsfejek, textilbőr fedőborítás, hordtáska, autós adapter, minden termékhez hálózati csatlakozó, használati útmutató, garancialevél tartozik.
Beüzemelés / használati útmutató?
Használati útmutatót minden termék tartalmaz, de ezen felül termékek használatát vásárláskor vagy házhozszállításkor megmutatják és üzembe is helyezik a Casada munkatársai.
Használattal kapcsolatosan hol tudok segítséget kérni?
Személyes segítséget az adott üzletben kaphat szaktanácsadónktól, ahol vásárolta a terméket, illetve központi irodánkat is keresheti probléma esetén (72/551-781; office@casada.hu)
Referencia / szakvélemény van-e a termékekről?
Honlapunkon a következő címen olvashat szakvéleményeket, referenciákat termékeinkről.
Az árakról hol informálódhatok? Webshopban az árak bruttó-nettó árak?
Az aktuális árakról,kedvezményekről országos Shop ill. Expressz színhelyeinken kap információt termék teszteléssel egybekötve. Szaktanácsadóink és elérhetőségeik www.casada.hu/casada_hungary_kft/szaktanácsadóink linken. A casada webshop kék ikonra kattintva tájékozodhat bázisárainkról, amik a www.wellness-system.hu közvetlen címen is elérhetőek. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák
Kedvezmények?
Kedvezményeinkről honlapunk főoldalán aktuális kedvezmények menűpont alatt tájékozódhat, nagyobb szabású akciókról az országos Shop és Expressz hálózatunk Önhöz legközelebb eső helyszínein kap felvilágosítást.www.casada.hu/uzleteink
Változásokról hogyan tájékozódhatók?
Hírlevelünkre feliratkozva azonnali tájékoztatást kaphat az aktuális változásokról. Hírlevélre feliratkozni országos Shop és Expressz helyszíneinken szaktanácsadóinknál, illetve a www.casada.hu honlapunk főoldalán lehetséges.
Törzsvásárlói kedvezmények vannak?
Igen, természetesen értékeljük visszatérő vásárlóinkat, www.casada.hu oldalon a törzsvásárlói program menűpont alatt olvashat. Közvetlen elérhetőség: https://www.casada.hu/torzsvasarloi_program/
Probléma esetén hova fordulhatok?
Probléma esetén keresse munkatársainkat az Önhöz legközelebbi üzleteinkben (www.casada.hu/uzleteink), a vásárláskor kapott szaktanácsadói telefonszámon, illetve Központi irodánkban (72/551-781)
Szerződéskötés:
2013/2008. (VIII.29.) Kormányrendelet A rendelet hatálya kiterjed azokra a termék értékesítésre irányuló szerződésekre, amelyek megkötésére a vállalkozás nevében szerződést kötött a fogyasztóval a vállalkozás üzletén, illetve telephelyén kívül.
A szerződés nyelve magyar.
Hogyan tudok rendelni?
A mindenkori kedvezmények, akciók érvényesítésével rendeléskor az Önhöz legközelebb található kirendeltségeink valamelyikén személyesen tudjuk fogadni (Casada Shopok, Casada Expresszek, Casada kiállítások). Bázisáron a központi irodánkban telefonon (72/551-781) vagy emailben az office@casada.hu alatt.
Hol van üzletük?
A www.casada.hu oldalon üzletek menüpont alatt megtalálja üzleteink felsorolását. Közvetlen elérhetőség:https://www.casada.hu/uzleteink/
Hol tudok rendelni?
Rendelését telefonon (72/551-781), emailben (office@casada.hu), webshopon keresztül (http://www.casada-shop.hu) bázisáron, illetve akciók, kedvezmények érvényesítésével személyesen tudjuk fogadni (Casada Shopok, Casada Expresszek, Casada kiállítások).
Milyen módon tudok fizetni?
Személyes vásárlás esetén készpénzzel, bankkártyával, egészségpénztári kártyával, rendelés esetén utánvéttel, előre utalással lehet fizetni.
Részletfizetési lehetőség van-e?
Részletfizetésre van lehetőség, további részletekről érdeklődjön Casada munkatársaknál üzleteinkben, vagy központunknál (72/551-781)
Hitelfelvételi lehetőség van-e?
Igen, van lehetőség, további részletekről érdeklődjön Casada munkatársaknál, vagy központunknál (72/551-781).
Egészségkártyával lehet-e fizetni?
Igen, egészségpénztári kártya felhasználására is van lehetőség. Az elfogadóhelyekről bővebben a https://www.casada.hu/szolgaltatasaink/egeszsegpenztar/ menüpontban olvashat honlapunkon.
Milyen címen található a webshop?
Webshop közvetlen címe: http://www.casada-shop.hu/, de www.casada.hu honlapon keresztül is elérhető.
Hogyan rendelhetek a webshopon keresztül?
www.casada.hu oldalon a felső piros casada webshop piros ikonra kattintva webshopunk elérhető lesz. Közvetlen cím: www.casada-shop.hu
Regisztráció menete?
Webshopunkban (http://www.casada-shop.hu/) a regisztráció menüpont alatt, az utasításokat követve tudunk regisztrálni a felhasználók közé.
Elfelejtett jelszó?
Webshopunkban (http://www.casada-shop.hu/) az elfelejtett jelszó menüpont alatt kérhet új jelszót, email címének megadásával.
Technikai probléma esetén kihez fordulhatok?
Technikai probléma esetén keresse központunkat (72/551-781; office@casada.hu) vagy weblapunk üzemeltetőjét (office@casada.hu)
Milyen módon vehetem át a terméket?
Casada Shopokban, Casada Expresszen, Kiállításokon, illetve központunkban van lehetőség személyes vásárlásra és átvételre, rendelés esetén házhozszállítjuk a terméket.
Milyen módon zajlik a házhozszállítás?
Futárszolgálat illetve a Casada autópark alkalmazásával szállítjuk ki a megrendelt termékeket.
Mennyibe kerül a szállítás utánvét és előre utalás esetén?
A Szolgáltató a megrendelt és házhoz szállítani kért árut díjmentesen házhoz szállítja saját szállítóeszközzel vagy szállítmányozó cég igénybevételével, ha az adott megrendelés bruttó értéke eléri a Weboldalon mindenkor közzétett, díjmentes szállítást biztosító összeget. A díjmentes szállítást biztosító összeget el nem érő kiszállítással megjelölt megrendelések esetén a fuvardíjat az Ügyfél viseli oly módon, hogy a fuvardíj a számlán feltüntetésre kerül. Ha egy Ügyféltől azonos napon több megrendelés is érkezik, ezek a házhoz szállítás díja szempontjából külön kerülnek figyelembevételre és csak a díjmentes szállítást biztosító értéket meghaladó megrendelések házhoz szállítása ingyenes. Amennyiben az Ügyfél a második rendelés leadásakor jelzi és erre a Szolgáltató visszajelzése alapján, még van lehetőség, a Szolgáltató összevonhatja a megrendeléseket, a már elindított csomagok utólagos összevonására nincs mód. A Szolgáltató a szállítási díj változtatásának jogát fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja.
A Weboldalon megrendelt szolgáltatásokat a Szolgáltató az Ügyfélnek emailben küldött rendelési visszaigazolásban szereplő helyszínen teljesíti.
Mennyi idő alatt szállítják házhoz a terméket?
MPL (Magyar Posta Logisztika) futárszolgálattal is együttműködünk, melynek segítségével termékrendelés esetén akár másnap átveheti készülékét!
Értesítenek-e a szállítás pontos idejéről?
Igen, előzetes egyeztetés után szállítjuk a termékeket, valamint ha szükséges a termék megérkezését előzően pluszban értesítjük a kedves vásárlót.
Szállítók beüzemelik e a terméket?
Igen, igény esetén a szállító kollegák díjmentesen beüzemelik a termékeket.
Kellékszavatosság, termékszavatosság, jótállás(garancia):
Kellékszavatosság jelentése, hogy bármilyen termék eladása esetén, a kötelezett (a termék eladója) a termék hibájáért (a vásárláskor a termékben már meglévő hiba-ok miatt bekövetkezett hibáért) kellékszavatossági felelősséggel tartozik.
Az adásvételi szerződésekben az eladói pozícióban lévő fél ezen felelősségét csakis a termék olyan hibája alapozza meg, amely hibának az oka már megvan a termékben a vásárlás pillanatában is, csak akkor még nem felismerhető ( rejtett vagy gyártási hiba) . Az eladó kellékszavatossági felelőssége objektív.
Termékszavatosság fogalma az új ptk. szerint, a vállalkozás által a fogyasztónak eladott termék hibája esetén a fogyasztó követelheti
a gyártótól, hogy a termék hibáját javítsa ki, vagy – ha a kijavítás megfelelő határidőn belül,a fogyasztó érdekeinek sérelme nélkül nem lehetséges – a terméket cserélje ki. A termék akkor hibás,ha nem felel meg a terméknek a gyártó által történt forgalomba hozatalkor hatályos minőségi követelményeknek, vagy nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Csere esetén a kicserélt termékre, kijavítás esetén a termék kijavítással érintett részére a vonatkozó kellékszavatossági kötelezettség a gyártót terheli.
Jótállás – garancia:
A jótállás – garancia – jelentése, hogy a jótállást nyújtó fél (eladó) a hibátlan teljesítésért olyképpen felel, hogy a jótállás időtartama alatt felmerült minőségi kifogás esetén a felelősség alól csakis akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után, jellemzően a termék fogyasztó által történő nem rendeltetésszerű használata vagy kezelése miatt keletkezett.
Melyik termékre mennyi garancia van?
A Casada Hungary Kft. minden termékre, termékek függvényében 6 hónaptól 10 évig terjedő EU garanciát vállal.
Mire terjed ki és mire nem terjed ki a garancia?
Minden termékhez adunk egy jótállási jegyet, mely tartalmazza a fontos tudnivalók címszó alatt a garanciával kapcsolatos részletes információkat.
Meghibásodás esetén hogyan zajlik a bejelentés?
Meghibásodás esetén elsősorban központunkat kell keresni és a hibát bejelenteni. (72/551-781; office@casada.hu)
Garancia esetén mi a menete a javításnak / cserének?
A meghibásodott terméket vagy a legközelebbi Casada Shopba elszállítja, vagy központi címünkre elküldi (Casada Hungary Kft.7622 Pécs, Siklósi Út 22.) Masszázsfotelek esetében, méretük miatt a Casada munkatársai elszállítják a terméket javításra.
Szállítási költség garancia alatt és után?
Garancia ideje alatt költségmentes a szállítás, garancia lejárta után önköltséges.
Garanciális feltételekről hol olvashatok?
Minden termékhez adunk egy jótállási jegyet, mely tartalmazza a fontos tudnivalók címszó alatt a garanciával kapcsolatos részletes információkat.
Lejár a garancia szervizelést vállalnak-e?
Igen, természetesen vállaljuk saját termékeink szervízelését a garancia lejárta után is, önköltségesen.
Más cégnél vásárolt masszírozótermék szervízelését vállalják-e?
Nem, csak a saját termékek javítását/szervizelését vállaljuk.
Plusz garanciaidőt lehet-e vásárolni?
Nem, az alap garancián kivűl nincs lehetőség plusz időtartam igénylésére.
Garanciaszelvényt meg kell őriznem, elvesztés esetén pótolható-e?
Igen, a garanciaszelvényt és a pénztár blokkot vagy számlát meg kell őrízni, a szelvény elvesztése esetén pótlásra van lehetőség, miután központi irodánkban bejelentette. (72/551-781; office@casada.hu)